  • Data: 2006-01-12 09:15:21
    Temat: Re: Prezenty?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Jan 2006, Hikikomori San wrote:

    > Musze powiedziec, ze teraz to juz mi totalnie zagmatwales

    ???
    Zdanie "czy musi zapłacić" nijak ci się nie kojarzy z "musi
    zapłacić albo nie musi zapłacić zależnie od..." ?

    > wiec wroce do poprzendiej iteracji i:

    ....no i słusznie :)
    Ja tylko (i wyłącznie) odniosłem się do twojego tekstu "albo
    nie musi" - jakby *zawsze* musiał to bym nie pisał "czy" :)
    Twój dopisek "albo nie musi" mógł sugerować że napisałem co
    innego (wyklyczając możliwość niepłacenia VAT) a to nieprawda.
    Nic więcej!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)