  • Data: 2006-01-11 22:55:51
    Temat: Re: Prezenty?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ^^^

    > ..."czy" było zamierzone :)

    Musze powiedziec, ze teraz to juz mi totalnie zagmatwales, wiec wroce do
    poprzendiej iteracji i:

    1) jak daje prezent za mniej niz 5 zlotych, to nic nie musze - ani vatu
    ani ewidencji
    2) jak daje prezent o wartosci do 100 zlotych netto to jesli nie chce od
    neigo zaplacic VATu, musze ewidencje prowadzic, komu dalem tenze prezent
    3) jak daje prezent drozszy - place VAT

    Oczywiscie, moze zakupic prezentow tyle, na ile mi pozwala fundusz
    reklamy reprezentacji -- jesli chce wszystko miec w kosztach. Jesli
    kupie za wiecej, to w koszty moge wrzucic jeno tyle, ile moge uznac za
    koszty.

    Reszta mnie jakby nie obchodzi bezposrednio... ;)

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8