  • Data: 2002-02-26 21:35:08
    Temat: Re: Premia - z ksiazeczki mieszkaniowej ???
    Od: "siepacz" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest jeszcze jeden drobiazg. Jak chciałem zlikwidować książeczkę mając 80
    %
    > wpłaty Umowę przedwstępną w postaci Aktu notarialnego to "miła" pani w PKO
    > BP powiedziała że MUSZĘ jeszcze mieć wpis roszczeniowy do Księgi
    Wieczystej
    > budowy ..... koszt ok 1400 PLN !!!!! Podziękowałem.

    moim zdaniem nawet gdybyś miał wpis roszczeniowy w księdze wieczystej to i
    tak nie spełniasz jeszcze żadnej przesłanki uzyskania premii gwarancyjnej,
    chyba, że masz na myśli opcję z wypłatą premii na rzecz developera.
    proponuję jeszcze przypilnować terminów do zgłoszenia wniosku o przyznanie
    premii gwarancyjnej (chyba 90 dni od daty nabycia własności)