    From: "Bzooo" <z...@e...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawo przeciw nam
    Date: Tue, 4 Jan 2005 09:24:17 +0100

    > A ja RÓWNIEŻ aut, które są po prostu stare i bardzo wkrótce muszą być
    > niesprawne.
    Jaka jest więc granica? 5 lat? 10? 15? (do tej ostatniej liczby to może
    mógłbyś
    mnie przekonywać)

    > A niech służy.
    > Tyle że niech chętny na te usługi zapłaci swoistą "karę" za zaśmiecanie
    > naszych dróg. Nie ma zakazu kupowania, ale też nie ma obowiązku.
    A czy kupując np takie bmw w salonie, płacisz "swoistą kare" za zaśmiecanie?
    To w końcu też auto sprowadzone z zachodu. Tyle, że odpowiednio wcześnie.

    > Jak to nie porzuca?
    > Mało to wraków przy ulicach stoi?
    > O ile ich na nasz koszt straż miejska nie odholuje?
    No to miałem więcej szczęścia niż Ty, bo sie nie spotkałem.
    No ok, odholowują na nasz koszt. Bo tak im najłatwiej. A przecież
    samochód ciągle ma właściciela. Możnaby szukać choćby po numerach
    i obciążyć takiego kompletem kosztów. To by sie potem nauczył gdzie
    złomowisko.