  • Data: 2005-01-03 11:31:35
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja to się pewnie połowie Polski narażę.
    > Ale przykro mi - uprawnienie do prowadzenia *jeśli* ma być weryfi-
    > kowane :) to IMO nie powinno być "bezterminowe".
    > Skrajność w której od człowieka zdającego egzamin wymaga się
    > (a przynajmniej "miejscami wymagało się") centymetrowych dokładności
    > w panowaniu nad pojazdem (IMO zbędnych) a od kilkudziesięcioletniego
    > użytkownika tychże dróg nie wymaga się *żadnej* weryfikacji stany
    > jego znajomości przepisów to też taka "ciekawostka".

    Kolejny polski cud. W USA jest właśnie terminowe.
    Co to za prawko, jeśli dostaje je 17-latek i to na zawsze?
    Choćby takie badania lekarskie. 17-latek młody, zdrowy,
    wzrok ma dobry. A co 50 lat później? Nawet jeśli całe
    życie jeździł, to mu ktoś musi powiedzieć, że juz nie może,
    bo np. w denkach od słoików to on nic nie widzi.

    > Doceniam, ale jestem zdania odrębnego :)
    Jeśli chodzi o złom, to również myślę, że wartoby go zatamować.
    Jeśli mowa o autach w stanie przyzwoitym - nadal pozostaję przy swoim.