  • Data: 2002-02-11 17:56:16
    Temat: Re: Prawo do udzielania gwarancji na sprzęt komputerowy
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Feb 2002 16:35:26 +0100, "Arkadiusz Piotrowski"
    <a...@p...com.pl> wrote:

    >Zakupuje sprzęt w firmie komputerowej, która mi jako firmie udziela
    >gwarancji i czy teraz jeśli ja sprzedaje sprzęt dalej osobie fizycznej czy
    >firmie mogę wystawić gwarancję w imieniu swojej firmy i gdy sprzęt ulegnie
    >awarii ja przyjmuje go w ramach swojej gwarancji i daje do serwisu w ramach
    >gwarancji którą otrzymałem od firmy która mi sprzedała towar?

    Dokładnie. Albo tracisz sam...

    >Czy treść
    >gwarancji musi być taka sama jaką ja otrzymałem?

    Nie musi. Możesz dać gościowi wieczystą gwarację i to Twoja strata,
    jak mu padnie, a Twój dostawca dawał mniej gwarancji.

    Pamiętaj, że musisz udzielić rękojmi, czego Tobie najczęściej
    sprzedawca nie udziela, więc nie mając gwaracji na sprzęt, tracisz...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)