    From: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawo autorskie
    Date: Fri, 02 Apr 2004 18:49:10 +0200

    KLoSS wrote:

    > Oraz ZTCW to opłata taka jest takze w liczona w cenę papieru ksero
    > oraz dysków CDR. Dlatego uważam, że skoro płace za coś to zupełnie

    Przeczytaj co napisalem raz jeszcze. To ze cena papieru czy CDR cos
    tam zawiera to nie znaczy ze masz licencje na zabijanie ;) Poza tym
    przeczytaj ustawe o ochronie wlasnosci intelektualnej i nie gdybajmy
    bez sensu bo naprawde szkoda czasu.

    > legalnie mogę sobie kopiować co chcę byle tylko był to żytek własny.

    W wiekszosci mozesz zrobic 1 kopie na uzytek wlasny ale tylko wtedy
    jesli *kupiles* to co powielasz. Kupiles ksiazki w biblitece albo
    plyte kolegi? Nie. Wiec jesli jest prawnie chroniona to koniec tematu
    i nie Twoja to zlamales prawo.

    > Natomiast ten poprzedni Pan wziął kasę za swój czas a nie za matriały.

    Jasne. A chlopcy w dresach dla przykladu tez nie biora przeciez szmalcu
    za kradziez fury tylko za know-how i za fatyge.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin