  • Data: 2004-04-21 22:20:49
    Temat: Re: Amortyzacja notebooka - jak najszybciej?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Apr 2004, Jacek Osiecki wrote:
    >+ Jeszcze jedno pytanie - w KPiR wystarczy wpisać "amortyzacja notebooka" czy
    >+ też bardziej drobiazgowo - jaka amortyzacja, która rata itp?

    A to odpowiedz na proste pytanie podstawowe: a co jest dokumentem
    księgowym, twoim zdaniem ? :) Uprzedzam że spotyka się odmiany
    opinii do tego co *może* być :)

    >+ >>+ To notebook, raczej nie bardzo jest go jak rozbudować :)
    >+ > ...okaże się za pół roku ;)
    >+
    >+ Kupuję z dodatkowym RAMem, więc nie będzie już nawet miejsca by coś wsadzić ;)

    A musisz *wsadzić* ? Nie może być na zewnątrz ?
    Przecież ja pracę na notebooku "na stanowisku stacjonarnym" bez
    'normalnej' myszki (i najchętniej również klawiatury, a i monitor
    nie zawadzi ;)) uznaję za czyn karalny :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)