    From: KLoSS <N...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawo autorskie
    Date: Fri, 2 Apr 2004 15:28:20 +0000 (UTC)

    pią, 26 mar 2004 o 10:41 GMT Borszczuk napisał(a):

    > Jesli te materialy byly prawnie chronione i nie mozna ich bylo
    > powielac bez zgody wlasciciela praw autorskich (czy bezplatnej
    > czy platnej - licencji) to robiac kopie popelniles przestepstwo.
    > A skoro do tego wziales za to jeszcze kase, to gorzej, czerpales
    > z przestepstwa korzysci materialne. Pytanie, jakie straty poniosl
    > z tego powodu wlasciciel i czy bedzie pragnal ich dochodzic.

    Przecież punkty ksero mają płacićdodatkową kase za prawa autorskie
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1130&
    dok=1130.6.3.2.6.2.0.1.htm

    Oraz ZTCW to opłata taka jest takze w liczona w cenę papieru ksero
    oraz dysków CDR. Dlatego uważam, że skoro płace za coś to zupełnie
    legalnie mogę sobie kopiować co chcę byle tylko był to żytek własny.
    Natomiast ten poprzedni Pan wziął kasę za swój czas a nie za matriały.

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    Koszulki z jajem ;-)
    Hit SEZONU! Razem ponad 60 oryginalnych wzorów!