eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPracownik nie wprowadzał rachunków do kasy fiskalnej - co zrobić? › Re: Pracownik nie wprowadzał rachunków do kasy fiskalnej - co zrobić?
  • Data: 2002-11-27 00:12:25
    Temat: Re: Pracownik nie wprowadzał rachunków do kasy fiskalnej - co zrobić?
    Od: "leszek" <n...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:666c.0000006c.3de21774@newsgate.onet.pl...
    : Mam pytanie:
    : Chodzi o firmę mojego ojca. Pracownik nie nabijał rachunków na kasę fiskalną.
    : Trwało to przeszło rok. Wszystko było jednak normalnie księgowane i od
    : wszystkiego płacone były należne podatki. Poprostu rachunki nie były nanoszone
    : na kasę. I teraz moje pytanie: Co z tym fantem zrobic. Pracownika trzebaby
    : chyba wywalic dyscyplinarnie i zgłosić ten fakt stosownemu urzędowi. Ale czy
    : warto? Jak to zrobić, żeby jak najmniej bolalo?

    ...chcesz wyrzucic pracownika za to , ze nie nabijal faktur VAT dla osob fiz.
    nie prowadzacych dzialalnosci gospodarczej ? :)

    ... nic wielkiego sie nie stalo! - skoro wszystkie czynnosci byly rozliczane w
    VAT, wystarczy , ze zawiadomisz o tym fakcie wlasciwy us - nie sadze nawet -
    jezeli ojciec to zglosi pisemnie (sensownie to motywujac) zanim wylapie to
    kontrola, aby go ktos jakkolwiek karal za to.

    p-a i zycze wiekszego szacunku dla pracownikow
    leszek