  • Data: 2007-05-24 15:25:54
    Temat: Re: Praca zdalna dla firmy z Unii Europejskiej
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-05-2007 o 17:17:18 mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Ciekaw tylko jestem jak UoP wygląda od strony praktycznej. Tzn kto płaci
    > PIT, ZUS, wg. jakich stawek (tutejszych czy tamtejszych?) itd....
    >
    > No i wg. jakiego kodeksu pracy taka praca się odbywa.
    >
    > UoD sobie wyobrażam, bo sam przerabiałem to kilka lat temu, tyle że wtedy
    > nie byliśmy jeszcze w UE, ale nie sądzę żeby się wiele zmieniło od tej
    > pory.

    Z KP:

    Art. 6.

    § 1. Stosunek pracy między obywatelem polskim a polskim
    przedstawicielstwem, misją lub inną placówką za granicą podlega przepisom
    kodeksu.

    § 2. Stosunek pracy między obywatelem polskim a przedstawicielstwem, misją
    albo inną placówką państwa obcego lub instytucji międzynarodowej,
    działającymi na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, podlega przepisom
    kodeksu, jeżeli umowy, układy lub porozumienia międzynarodowe nie stanowią
    inaczej.

    Czyli co, skoro te wymienili to inne nie podlegają?