  • Data: 2013-10-11 22:09:26
    Temat: Re: Praca za granicą, jak nie płacić podtku w kraju?
    Od: <aaa> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał:
    > ale to badanie centrum interesów zyciowych nie sprowadza sie do
    > jednego roku. to jest ogół spraw na przestrzeni czasu. dlaczego
    > wyjechałes, po co wyjechałes czy w czasie wyjazdu planowales powrót, co
    > zrobiłes ze swoimi biezącymi sprawami
    > Czy jadąc do pracy praca miała charkter tymczasowy czy stały.

    No więc wysoki sądziu wyjechałem na stałe z kraju za granicę. bo kraj nie
    zapewia mi prac i żeby nie zdeść z głodu pjechałęm na karaiby i tam
    pracowałem. Po 7miu miesiącach postanowiłem zrobić sobie wolne od pracy i
    wyjechać za granicę na wakację, więc wpadłem do Polski nad morze odwiedzić
    starych zanjomych, po czym po roku czasu wróciłem do pracy do mojego nowego
    kraju zamieszania i tak siędzieje od 10ciu lat:)

    > O, to nie zamierzasz wracać ale sie nie wymeldowujesz.
    > To jaki to wyjazd na stałe?

    A to ja się jedzie na stałe to trzeba?