  • Data: 2006-03-19 16:01:59
    Temat: Re: Praca w Anglii - rozliczenie PIT
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    He(R)Sk wrote:
    > On Sat, 18 Mar 2006 14:21:57 -0600, witek
    > <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Korzystam z aplikacji IPS do wypelnienia PIT-ow.
    > Wypelniamy pola oznaczone H, przenoszac dane do D.1
    > Co do kosztow uzyskania: wpisujemy miesieczne czyli
    > 1227zl/12*ilosc_m-cy. Tak wynika z porad fachowcow.

    Eee, postaraj się.

    1. Zarobiłem kwotę X brutto, pracowałem przez Y dni, więc od kowty rutto
    odjąłem 32 * min (Y, 30)

    2. Każdą wypłatę przeliczyłem na kurs złotego i zsumowałem i wipsałem do
    pola nr.

    3. Zapłacony podatek wpisałem w ... przeliczając...

    AAA, i jeszcze.
    Z pensji tak, samo jak u nas potrąca się zaliczkę na podatek, a podatek
    to wychodzi dopiero w rozliczeniu rocznym, wiec odlicza się podatek, a
    nie sumę zaliczek :)