  • Data: 2008-01-20 19:22:52
    Temat: Re: Pozniejsza rejestracja VAT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...com pisze:

    > W zeszlym roku powiedziano mi, ze musze zlozyc VAT-R przed Nowym
    > Rokiem i dopiero od poczatku nastepnego roku bede platnikiem VAT. Czy
    > to prawda?

    Jesteś absolutnie pewien że chodzi Ci o VAT a nie o podatek liniowy,
    ryczał, rozliczanie kwartalne DPF itp itd a tą stronę i na pewno takie
    pytanie zadałeś w urzędzie?

    Bo VAT-ocem można zostać dobrowolnie zawsze do następnego miesiąca.
    Jeżeli złożysz VAT-R do końca stycznia to od lutego wejdziesz na VAT.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813