  • Data: 2003-11-20 11:36:04
    Temat: Re: Poznaj Żyda...
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przede wszystkim - NTG

    > "Rzeczpospolitej" z poleceniem przeprowadzenia postępowania sprawdzającego
    > "w kierunku przestępstw" z art. 256 i 257 kodeksu karnego, czyli
    > "publicznego nawoływania do nienawiści na tle różnic narodowościowych i
    > wyznaniowych" oraz "publicznego znieważenia grupy ludności pochodzenia
    > żydowskiego z powodu jej przynależności narodowej i wyznaniowej".

    A jakie to publiczne nawolywanie, skoro sprzedawali ksiazki w
    specjalistycznym sklepie, w podziemiu na dodatek? Toc nie reklamowali tych
    ksiazek w mediach (chyba?), nie namawiali ludzi na ulicy do zakupu, jedynie
    jak ktos byl ciekawy to mogl zajsc i kupic. Moim zdaniem walka o zamkniecie
    ksiegarni to popadanie w duga skrajnosc.

    Zyjemy w wolnym kraju, mimo, ze nie podobaja mi sie gloszone przez
    wydawnictwo poglady, uwazam, ze powinno miec ono prawo do ich publikowania.
    Wolnosc slowa to jedno z podstawowych praw, ale widac, ze nie wszystkim ono
    odpowiada.

    Przypomnialy mi sie slowa Woltera:
    "Moge nie zgadzac sie z tym, co mowisz, ale do smierci bronic bede Twojego
    prawa do gloszenia tych pogladow"
    To dopiero byl heretyk, powinni go zamknac, ale na szczescie juz nie zyje.

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko