eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPortal internetowy - vat? kasa fiskalna? Jak wystartować? › Re: Portal internetowy - vat? kasa fiskalna? Jak wystartować?
  • Data: 2012-10-18 13:53:00
    Temat: Re: Portal internetowy - vat? kasa fiskalna? Jak wystartować?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki Ci dobry człowieku :)
    OT: Gotfryd - udzielasz się chyba w tej grupie (zresztą nie tylko w tej) odkąd
    pamiętam. A pamiętam wiele z cyberprzestrzeni, bo są to czasy kiedy GG nazywało się
    SMS Express i moje rachunki telefoniczne wynosiły po kilkaset złotych. Sam mam 4-ro
    cyfrowy nr GG. Szacun dla Ciebie!
    Gdybyś przypadkiem natknął się na jakieś wiadomości, które mogą być pomocne w
    prawidłowym prowadzeniu portalu pod względem podatkowym, to będę wdzięczny jak się
    nimi podzielisz w tym wątku (będę zaglądał). Jak na razie mam z czym iść do US i
    oświadczać jak zamierzam się rozliczać.
    Dzięki raz jeszcze.

    pozdr. Ryh (kiedyś Berbec - szczególnie na grupie alt.pl.rec.wideokamery)