  • Data: 2003-11-28 09:14:43
    Temat: Re: Porblem s.c.
    Od: "jaPITole" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sorry że tak męczę, ale jest to dla mnie nieco "dziwaczne", chciałbym jakoś
    zobrazować mój problem bo ten niestety dalej istnieje! Abstrachuje od
    wszystkich innych elementów. Jeżeli prowadząc działalność w danym miesiącu
    moje obroty (wart.sprzedaży) wyniosły 1000 zł mój VAT należny wynosi
    (podst.stwaka) 220 zł składam deklaracje VAT-owską za "siebie" i wykazuje w
    niej VAT należny w tej wysokości ??? A co ze spółką ???