  • Data: 2003-11-28 14:25:25
    Temat: Re: Porblem s.c.
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jaPITole" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bq7juf$s50$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy to znaczy że muszę zapłacić "podwójny" VAT, raz indywidualnie na
    > osobnej deklaracji , a drugi raz VAT "ze " spółki??

    Gotfryd to ma jednak cierpliwosc... :)))) ale wyreczajac go troche:
    tak - powinienes zaplacic VAT z dwoch roznych zrodel, nie wiem czy
    "podwojnie" to dobre okreslenie, placisz po prostu z kazdej dzialalnosci
    OSOBNO (udzial w spolce mozesz sobie tlumaczyc jako oddzielna dzialanosc,
    ale tylko na potrzeby VAT :)

    biorac Twoj przyklad na tapete:

    > Jeżeli prowadząc działalność w danym miesiącu
    > moje obroty (wart.sprzedaży) wyniosły 1000 zł mój VAT należny wynosi
    > (podst.stwaka) 220 zł składam deklaracje VAT-owską za "siebie" i wykazuje
    > niej VAT należny w tej wysokości ???

    TAK

    >A co ze spółką

    np spolka miala 2000 sprzedazy netto czyli 440 PLN VAT to sklada deklaracje
    VAT jako spolka i jako spolka placi 440PLN VAT

    chyba prosciej juz sie nie da....