  • Data: 2010-01-10 15:25:38
    Temat: Re: Ponowne zwolnienie z VAT.
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-10 14:57, MIX-NET pisze:

    > Moja ksiegowa mowi, ze nowy przepis nic nie mowi ze te 100 tys. musi byc
    > proporcjonalnie w skali roku. Ma nie przekroczyc 100 tys. i basta (wg niej).
    > Jak jest na prawde? Prowadze firme od marca i obrot mam 95 tys :) A wiec
    > niby sie mieszcze, ale jezeli odjac te 3 miesiace to juz nie :/

    Tez nie chce sie z nia klocic (tym bardziej, ze zaden ze mnie ksiegowy
    :), ale wszelkie informacje w internecie zdaja sie przyznawac mi racje
    (yay!) :

    http://www.vat.pl/zwolnienia_podmiotowe_warunki_811.
    php

    Jezeli miales 95tys. zaczynajac w marcu, to nie bedziesz mogl zkorzystac
    ze zwolnienia.

    --
    Adam