  • Data: 2010-01-10 13:57:05
    Temat: Re: Ponowne zwolnienie z VAT.
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elephanto" <e...@c...it.gmail.com> napisał w wiadomości
    news:hib4tf$3n1$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > x = liczba dni do konca roku od dnia rozpoczecia dzialalnosci
    >
    > x * 100 000 / 365 = limit, ktorego nie mozesz przekroczyc, aby w 2010
    > skorzystac ze zwolnienia.

    Moja ksiegowa mowi, ze nowy przepis nic nie mowi ze te 100 tys. musi byc
    proporcjonalnie w skali roku. Ma nie przekroczyc 100 tys. i basta (wg niej).
    Jak jest na prawde? Prowadze firme od marca i obrot mam 95 tys :) A wiec
    niby sie mieszcze, ale jezeli odjac te 3 miesiace to juz nie :/
    I jeszcze jedno. Co z vatem za towary ktore mam na stanie? Bede musial ten
    vat oddac do urzedu?

    MIX-NET