eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPomocy! - Urząd Celny naliczył mi akcyzę za auto sprowadzone pół roku temu › Re: Pomocy! - Urząd Celny naliczył mi akcyzę za auto sprowadzone pół roku temu
  • Data: 2005-04-01 07:54:18
    Temat: Re: Pomocy! - Urząd Celny naliczył mi akcyzę za auto sprowadzone pół roku temu
    Od: "Bozoo" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz , przepisy bardzo czesto ocieraja sie o totalny debilizm,
    Fakt :-(

    > Bo jesli na umowie jest informacja,
    > ze auto jest uszkodzone, to jest juz jakas linia obrony.
    Postaw się w sytuacji, w której posiadasz takiego merola,
    kompletnie nieuszkodzonego i nagle wywalają Cię z roboty.
    Żyć za coś trzeba, merola trzeba w mig opylić, więc gonisz
    go za sporo zaniżoną cenę. Wolno Ci?
    I jeszcze w drugą stronę. Ciekawe czy jakby gościowi
    niemiec-sprzedawca zawyżył znacznie cenę (choćby tylko
    na papierze) - ciekawe, czy nasz urząd również stwierdziłby
    że to za dużo i pobrał akcyzę od średniej wartości rynkowej.
    Według mnie takie pojmowanie sprawy narusza swobodę
    zawierania umów i dysponowania majatkiem własnym - notabene
    zagwarantowane w kc.
    Fakt, zapominam że w złodziejskim państwie mieszkamy....

    > Tak tylko dywaguje.
    No.....