eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPomocy! - Urząd Celny naliczył mi akcyzę za auto sprowadzone pół roku temu › Re: Pomocy! - Urząd Celnynaliczył mi akcyzę za autosprowadzone pół roku temu
  • Data: 2005-04-01 08:25:21
    Temat: Re: Pomocy! - Urząd Celnynaliczył mi akcyzę za autosprowadzone pół roku temu
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@g...pl> napisal(a):
    > napisali, że moja umowa sprzedaży jest umową pozorną a faktycznie zawarliśmy
    > umowę darowizny!

    REWELACJA. I tak sobie to wymyślili na podstawie widzimisię urzędnika?
    Muszą mieć jakieś konkretne uzasadnienie - zeznania Hansa, że to była
    lipa z tą umową. Jeśli nie, to odwołuj się i sprawa wygrana.

    Swoją drogą mogliby odpuścić z tą akcyzą... Dzięki temu kilaset tysięcy
    Polaków i kilka milionów ich rodzin może jeździć czymś innym niż
    Polonezem i mamy jakąś namiastkę normalności motoryzacyjnej. Do tego
    kilkadziesiąt tysięcy mechaników ma robotę... Sądzę, że w tym umęczonym
    polskim dziadostwem społeczeństwie jakaś akcja weryfikacji akcyzy na
    większą skalę wywoła ostateczne rozgoryczenie. :(
    --
    Samotnik