  • Data: 2003-02-06 20:35:37
    Temat: Re: Pomieszanie duplikatu z oryginalem
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ViRRuS" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b1tt7q$m4v$1@inews.gazeta.pl...
    > Problem "wyszedl" wlasnie teraz. W grudniu dostalem fakture VAT.
    > Termin wystawienia=termin zaplaty=zaplata=grudzien.
    >
    > Faktura zostala ujeta w deklaracji VAT za grudzien, po czym....
    zniknela...
    > wyparowala, pies ja pozarl, cokolwiek :-(
    >
    > Dostalem duplikat. Ale wystawiony 4 lutego 2003. Co teraz robic?
    >
    > a. wpisac (w zasadzie nielegalnie) do KPiR w grudniu, VAT zostawic jak
    byl?

    > b. wpisac do KPiR w lutym, VAT zostawic w spokoju?
    >
    > c. wpisac do KPiR w lutym, korekta VAT za grudzien + odsetki, wpisac do
    VAT
    > w lutym?
    >
    > W zasadzie problemu by nie bylo, gdyby nie nieszczesny koniec roku.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Vir.
    Po pierwsze daj pieskowi kości żeby nie gryzł faktur.
    Codo faktury jak napewno jej nie masz to vat odliczasz dopiero z duplikatu
    czyli otrzymałeś luty odliczasz luty a wic korekta deklaracji grudzień +
    odsetki.W koszty to bym dała do grudnia bo zapewne deklaracji jeszcze nie
    złożyłeś ( rocznej) bo koszty dotyczą przychodow ubiegłego roku.
    Wiola