    From: "Karol" <a...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Polskie ZOO
    Date: Sat, 26 Jan 2002 14:24:40 +0100

    Użytkownik siepacz <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2sfh2$jf4$...@n...onet.pl...
    > coś mi się nie chce wierzyć, żeby to przeszło bezboleśnie przez fiskusa.
    > skoro spółka nie zatrudnia nikogo, to jak generuje przychody? perpetuum
    > mobile? wydaje mi się, że skoro właściciele spółki faktycznie wykonują
    > wszystkie czynności związane z jej prowadzeniem, to fiskus potraktuje to
    > jako nieodpłatne świadczenie ze strony udziałowców na rzecz spółki i
    > stosownie zwiększy jej przychody.

    1. Tristan tylko napisal, ze nie sa zatrudnieni na umowe o prace.
    Nie musza.
    Jako zarzad moga pobierac wynagrodzenie ustalone przez WZ, ale moga tez
    swoje funkcje sprawowac bezplatnie.
    Nie slyszalem jeszcze, zeby pelnienie funkcji czlonka zarzadu bezplatnie
    bylo przychodem dla spolki.
    Ryzyko istnieje, gdyby WZ przyznalo im wynagrodzenie za pelnienie fukncji, a
    oni sie zrzekli tego wynagrodzenia.

    2. Dlaczego dostaja zasilek to nie wiem. Byc moze nie ma przepisu, ktory
    odbiera zasilek osobom otrzymujacym inne dochody niz z umowy o prace.

    Karol