eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodstawa wymiaru składek przy chorobowym dla prowadzącego dg › Re: Podstawa wymiaru składek przy chorobowym dla prowadzącego dg
  • Data: 2010-09-08 18:10:05
    Temat: Re: Podstawa wymiaru składek przy chorobowym dla prowadzącego dg
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    .
    > To akurat z poradnika ZUS wzięte więc pewnie tam trzeba by pytać o
    > sensowność takiego a nie innego liczenia.

    Spamer nie potrafi cytować ani na usenecie ani na swoim forum.

    W poradniku stoi to co stoi, a z 6 miejscami to jest przykład z poradnika.

    > Taką - żeby każdy kto to liczy zrozumiał.
    > W razie jak czytający nie załapał to jest przykład poniżej podany. Tyle, że
    > on przydługi jest i nie wszystkim się go pewnie będzie chciało czytać.

    Tak jak Tobie nie chciało się czytać poradnika.

    > Najwyraźniej nie przemyślałeś i się nie ubezpieczyłeś odpowiednio.

    Jak nie? NKP od ZUS otrzymałem

    > Widać nawet takich pożalsięboże forum nie chciało ci się przejżeć.

    LOL
    Skąd Ty możesz wiedzieć co to NKP...

    > Skorzystałem z Twojego linka i poprawiłem co było inaczej

    Czyli rokowanie w miarę dobre ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]