eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodpis na elektroniocznym zgłoszeniu do ZUSRe: Podpis na elektroniocznym zgłoszeniu do ZUS
  • Data: 2005-01-07 20:32:16
    Temat: Re: Podpis na elektroniocznym zgłoszeniu do ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 7 Jan 2005, Magdalena wrote:
    [...]
    >+ > Czy to jest normalne? Nie chciałem się na to zgodzić, i w końcu
    >+ > uzgodniliśmy,
    >+ > że czystą kartkę powyżej podpisu zamażemy dużą literą Z.
    >+ >
    >+ > Kto takie coś wymyślił???
    >+
    >+ Wymyślił to ZUS. Pracodawcy za niemanie takiego podpisanego dokumentu grozi
    >+ grzywna, więc podpisać trzeba. Jeżeli chodzi o wydruki do ZUS, to ważna jest
    >+ treść po jednej stronie kartki i podpisy po drugiej, więc nawet gdyby
    >+ pracodawca coś dopisał na tej drugiej stronie, to nie byłoby to ważne.

    Zastanów się: a jak udowodnisz że na drugiej stronie coś BYŁO ?
    Szczególnie jak ta "druga strona" będzie na przykład cała czarna :]
    IMHO zapis "poświadczam zgodność danych deklaracji ZUS wydrukowanej
    na odwrocie" (i podpis dopiero *pod tym*) jest jak najbardziej
    na miejscu !!

    >+ Podpisz i nie rób pracodawcy problemu.

    ...a jak pracodawcy ukradną takie deklaracje to kto się później
    o weksle będzie sądził ? ;)
    http://weksel.pl/sprzedaz_ksiazki.html#pytanie30
    "co to jest weksel goły" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1