eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodpis na elektroniocznym zgłoszeniu do ZUSRe: Podpis na elektroniocznym zgłoszeniu do ZUS
  • Data: 2005-01-08 19:41:46
    Temat: Re: Podpis na elektroniocznym zgłoszeniu do ZUS
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Marek <l...@o...pl> wystukał[a]:
    > Mój nowy pracodawca zgłasza pracowników do ZUS w formie
    > elektronicznej, jednak pracownik oraz pracodawca muszą się podpisać
    > na drugiej stronie wydrukowanego dokumentu zgłoszeniowego,
    > potwierdzając swoje dane i datę zgłoszenia.
    > Muszą się podpisać na dole, tak że wygląda to jak podpis pod czystą
    > kartką papieru.

    hm. nie rozumiem? W formie elektronicznej przesyła dokumenty? Jeżeli tak
    to wystarczy jak pracodawca posiada kopie dokumentów w formie papierowej
    (wydruk - przez 5 lat?) z podpisem pracownika. U nas w firmie po prostu
    drukujemy to co wyslaliśmy (posiadamy też potwierdzenie wysłania -
    wydruk raportu) i na dole na tej samej stronie jest podpis pracownika
    (pracownikowi też dajemy wydruk). Była kontrola Zusu w tym roku i tego
    nie zakwestionowali. (podpis pracodawcy, pracownika, i pieczatka na
    drugiej stronie musi być jedynie jak dokumenty te przekazujemy do zusu w
    formie papierowej).

    btw. przy wyrejestrowywaniu w formie papierowej /elektronicznej/ nie
    trzeba podpisu pracownika.



    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy #
    # (A. Einstein) #

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1