eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodpis na elektroniocznym zgłoszeniu do ZUSRe: Podpis na elektroniocznym zgłoszeniu do ZUS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podpis na elektroniocznym zgłoszeniu do ZUS
    Date: Sat, 8 Jan 2005 20:41:46 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 31
    Message-ID: <crpd1q$15a7$1@news2.ipartners.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: svorat3.it-net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1105213306 38215 217.153.234.37 (8 Jan 2005 19:41:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Jan 2005 19:41:46 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:130283
    [ ukryj nagłówki ]

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Marek <l...@o...pl> wystukał[a]:
    > Mój nowy pracodawca zgłasza pracowników do ZUS w formie
    > elektronicznej, jednak pracownik oraz pracodawca muszą się podpisać
    > na drugiej stronie wydrukowanego dokumentu zgłoszeniowego,
    > potwierdzając swoje dane i datę zgłoszenia.
    > Muszą się podpisać na dole, tak że wygląda to jak podpis pod czystą
    > kartką papieru.

    hm. nie rozumiem? W formie elektronicznej przesyła dokumenty? Jeżeli tak
    to wystarczy jak pracodawca posiada kopie dokumentów w formie papierowej
    (wydruk - przez 5 lat?) z podpisem pracownika. U nas w firmie po prostu
    drukujemy to co wyslaliśmy (posiadamy też potwierdzenie wysłania -
    wydruk raportu) i na dole na tej samej stronie jest podpis pracownika
    (pracownikowi też dajemy wydruk). Była kontrola Zusu w tym roku i tego
    nie zakwestionowali. (podpis pracodawcy, pracownika, i pieczatka na
    drugiej stronie musi być jedynie jak dokumenty te przekazujemy do zusu w
    formie papierowej).

    btw. przy wyrejestrowywaniu w formie papierowej /elektronicznej/ nie
    trzeba podpisu pracownika.



    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy #
    # (A. Einstein) #

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1