  • Data: 2005-05-04 14:21:18
    Temat: Re: Podatek zaplacony w USA a PIT-36
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziekuje Tobie bardzo za pomoc
    Nie ma sprawy
    > Zrobiłem tak jak mówisz,, tylko (jak teraz się okazuje) niepotrzebnie
    > wpisalem (zdublowalem) do rubryki 162 ("Dochody osiagniete za granica...")
    > tą część dochodów od której zostal juz zaplacony podatek w USA

    Zastosowałeś metodę zaliczenia i wyłaczenia w jednym:-).To się może przytrafić
    w rzeczywistości jeśli miałbyś różne przychody z kilku państw.Tak przez
    ciekawość - liczyłeś podatek sam,czy jakimś programem ? Chodzi o wyłaczenie i
    ustalenie stopy - mnie się nie udało znależć w tym zakresie
    dobrego "wypełniacza" dla opcji -wspólne z małżonkiem.

    > Druk IFT? Jedynie dostalem "Form 1042-S" - moze wystarczy do okazania w US.
    > Mam nadzieje, ze w ogóle mnie nie wezwą :)
    Jeśli złożysz korektę - pewnie Cię nie wezwą.Wymiana informacji podatkowej
    pomiędzy RP i USA jest bardzo sprawna i dość szybka.Zdziwieni są mocno
    Ci,którzy nie wpisali w latach poprzednich dochodów np. z operacji na akcjach
    lub opcjach na akcje . "Formsy" są OK.

    Pzdr-Kriss