  • Data: 2005-05-04 11:54:31
    Temat: Re: Podatek zaplacony w USA a PIT-36
    Od: "John Doe" <x...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0a3f.000000e4.4277b2cd@newsgate.onet.pl...

    > To upraszcza sprawę.
    > Nie jest to zachcianka tylko obowiązkowy podatek "u żródła" - stosuje się
    > go
    > także u nas w odniesieniu do "licencji".

    > Wszystko zależy od tego co wpisałeś.Powinno to wyglądać tak;
    > 1.Wszystkie przychody z DG (łącznie z tymi z USA),koszty,zapłacone
    > zaliczki(te
    > które Ty wpłacałeś) wykazujesz w rubr. od 47 do 51 .
    > 2.Obliczasz podatek w rubryce 165 ,
    > 3. do rubryki 167 wpisujesz przeliczony na zł podatek potrącony w USA i po
    > odjęciu od kwoty z poz.165 wykazujesz w 169.
> [...]

    Dziekuje Tobie bardzo za pomoc
    Zrobiłem tak jak mówisz,, tylko (jak teraz się okazuje) niepotrzebnie
    wpisalem (zdublowalem) do rubryki 162 ("Dochody osiagniete za granica...")
    tą część dochodów od której zostal juz zaplacony podatek w USA

    Druk IFT? Jedynie dostalem "Form 1042-S" - moze wystarczy do okazania w US.
    Mam nadzieje, ze w ogóle mnie nie wezwą :)
    jeszcze raz dziekuje
    i pozdrawiam