  • Data: 2005-09-19 07:35:40
    Temat: Re: Podatek w Polsce, a praca za granicą
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Sep 2005, Harry wrote:

    > no przeciez napisalem ze nie mozna

    ...kiedy w "czy można" IMO chodziło o to czy MOŻNA nie ubiegać się
    w GB o zwrot podatku.
    Ustaw angielskich nie znam, umowy pl-gb też nie - ale jeśli tam
    jakiejść pułapki nie zastawili to mi wychodzi że można.
    A że spowoduje do obniżenie podatku w .pl to taka ciekawostka :)

    > zwykly podatek w polsce, tak czy siak zawsze zaplacisz wedlug polskiego
    > podatku

    ...ano prawda. Sam tłumaczysz jednak że "nie opłaca się bo to więcej
    papierów a żadnego zysku" - i pytanie "czy można" IMO dotyczyło
    właśnie tego !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)