  • Data: 2013-02-15 00:49:53
    Temat: Re: Podatek przy sprzedaży ruchomości?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Maria wrote:
    > Dziękuję za odpowiedzi i przepraszam za falstart
    > spowodowany naciśnięciem "ś".
    >
    > Są to przedmioty kupione lata temu przeze mnie
    > lub nawet jeszcze przez moich rodziców.
    > Nie wiem jak miałabym "udowodnić", że mam je
    > ponad 6 miesięcy.

    Jakbym sie miał martwić o wszystko to osiwiałbym jeszcze w przedszkolu.
    Potrzebne ci to będzie jak się US doczepi.

    > To trochę jak z udowodnieniem
    > że się nie jest wielbłądem. Można ewentualnie
    > udowodnić, że coś się kupiło w jakimś momencie,
    > ale że się nie kupiło udowodnić jest dużo trudniej.
    > Jak to wygląda w praktyce?

    Wszystkie metody dozwolone.
    Co to za rzeczy?
    Zapewne gdzies na jakichś fotkach to masz.
    Pewnie ktoś to u ciebie w domu wczesniej widział.
    Jak się bardzo martwisz, albo przeiwdujesz, ze ze względu na ilosc, czy
    tez rodzaj US moze sie doczepic to po prostu pstryknij fotkę tych rzeczy
    i na odwrocie postaraj się o >datę pewnę<. Pogooglaj co to jest data pewna.

    > Wolałabym nie powoływać świadków.

    Jak wyzej.
    Postaraj sie, zeby z czegos wynikało, ze te przedmioty miałaś od 6 miesiecy.
    W zależnosci od wartosci, albo bym sobie pstryknął fotkę z dzisejszą
    gazetą, albo w skrajnym przypadku poszedłbym do notariusza.