  • Data: 2013-02-15 00:21:27
    Temat: Re: Podatek przy sprzedaży ruchomości?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Feb 2013, Maria wrote:
    [...komuś. wrotki brak...]

    > Jasne. 20 lat temu zaplanowałam, że sprzedam to na allegro.

    Proszę nie bić, ale w przypadku np. domów taki zarzut jest
    prawdopodobny ;)

    > Rozumiem, że Ty masz na wszystko kwity. Gratuluję.

    Po prostu "bez przesady".
    W obie strony.
    Już ktoś pisał - jak to są "normalne" ilości, towar ma cechy
    używania, to nie ma podstaw do czepiania się.
    I jak dotąd informacji o czepianiu się nie było
    (za to o przypadkach, kiedy to sprzedaż NIE spełniała ww
    warunków i owszem, zdarza się, a chyba skarbówki się
    aktywizują na tym polu).
    Zwróć jeszcze uwagę na tę fotografię - jak na niej widać
    że towar używany, to i fotografia z momentu sprzedaży może
    uchodzić za "dowód".

    pzdr, Gotfryd