  • Data: 2003-04-24 10:05:05
    Temat: Re: Podatek od ugody z tytulu zrzeczenia sie roszczenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Apr 2003 t...@o...pl wrote:

    >+ Dzieki wielkie,

    Skorzystam i złożę podanie: pisz pod cytatem, najlepiej stosownie
    przyciętym. Będzie łatwiej czytać tym którzy znajdą posta na googlu :)

    >+ tylko wydaje mi sie ze przepisy ktore cytujesz wprowadzone zostaly od 1
    >+ stycznia 2003, czy nie tak ?

    No, rzeczywiście:
    [...]
    >+ > ....
    >+ > g) odszkodowań wynikających z zawartych umów lub ugód,
    >+ > ----

    ...na 1.I.2002 nie ma w ustawie.
    A nie "przystaje" twój przypadek do pozostałych podpunktów (a..d) ?

    Bo musiałbyś umieć podać podstawę prawną do otrzymanego
    odszkodowania... Nie wiem czy "ugodę za pensję" należy wciągać
    w KC czy to jednak odszkodowanie z tyt. umowy o pracę :)
    Nie jest wykluczone że twój tok rozumowania jest właściwy
    i ustawodawca właśnie pp."g" zatykał dziurę w przepisach :)

    pozdrowienia, Gotfryd