    From: "MaTaM" <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od stypendium doktoranckiego
    Date: 29 Mar 2007 02:59:59 -0700

    On 29 Mar, 10:41, Mehtron <mehtron@mail_po_polsku.onet.pl> wrote:
    > Witaj,

    _nr_sek=111603&i_s...

> [...]
    > i nie mam wątpliwości, że ktoś ten mail wysłał.
    > Rozumiem jednak, że uczelnie (m.in. PW) stawia taki warunek,
    > że przy pobieraniu stypendium doktoranckiego dłużej niż rok,
    > grozi nad człowiekiem groźba spłaty tegoż stypendium w przypadku,
    > gdy "mu się noga powinie" i nie skończy studiów w terminie.
    >
    > Uważam, że warto by uderzyć gdzieś do księgowości Twojej uczelni i
    > dokładnie przedyskutować sprawę stypendium. Czym się różni
    > (finansowo) stypendium płacone studentowi A od stypendium płaconego
    > studentowi B, szczególnie na koniec jego wypłacania?

    Witam ponownie
    Niestety uczelnia mnie zbywa mowiac ze musze zaplacic, nie za bardzo
    chce mi pomoc. W takiej sytuacji jest wiele osob. Wlasnie problem dla
    mnie jest w definicji co to jest "Świadczenie celowe" tak dokladnie
    napisali w pismie. Wiec ponawiam pytanie i niech ktos mnie oswieci czy
    stypendiu jest świadczeniem celowym ?