    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od środków trwałych
    Date: Fri, 23 Apr 2004 12:26:11 +0200

    pisarz wrote:

    > A znane Ci są pojęcia podatku od wzbogacenia, drogowego? A może lata mu
    > się pomyliły i w zeszłym roku trza było płacić dywidendę? A były takie
    > czasy, że część amortyzacji do budżetu się wpłacało ....

    jak zwykle pytanie do wrozki i rozne polkije i SQ[...] beda sie czepiac
    ale ciodpowiem..

    Nie ma czeos takiego jak "podatek od wzbogacenia" "podatek od srodkow
    trwalych".

    Jest natomiast DOCHOD ze sprzedazy ST i on w DG po prostu sumuje sie
    z innymi dochodami. (patrz - ustawa o pit)

    jak sugerwal Godfryd BYC MOZE chodzi Ci o sprawe ze zgubionym
    ogonkiem od ą..
    powodowalo owo zgubienie, iz zamiast dodawac przy obliczaniu
    dochodu ze sprzedazy ST sume odpieosw amortyzacyjnych odejmowalo sie ja.
    Poniewaz ROWNIEZ odejmuje sie cene zakupu to wychodzilo,
    ze ksiegowo wychodzila strata zamiast dochodu przy sprzeazy ST.

    Jako oczysito omylko "poprawiono to nowelizacją".

    Boguslaw