  • Data: 2004-02-11 10:40:16
    Temat: Re: Podatek od nieruchomości
    Od: "Antoni Markowski" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Akurat tu zgodzę się z przedmówcami: załóżmy że miałbym lokal.
    > Załóżmy że chciałbym go wynająć.
    > No to nie byłoby nic dziwnego w tym że mnie NIE interesuje ile
    > czasu tam będziesz siedział, tylko czy i ile zapłacisz oraz
    > ew. czy zapewnisz "zycie" (głównie ogrzewanie) lokalu.

    Ten lokal to klasa szkolna. Do południa działa szkoła, czyli właściciel
    obiektu, po południu rozpoczynają się kursy, później kilka firm po kolei
    wynajmuje tę klasę na godzinę lub dwie. I każda z nich płaci za wynajmowanie
    zgodnie z umową, a teraz jeszcze będą płaciły podatek od nieruchomości.
    Rozumiesz, cały podatek za jedno i to samo pomieszczenie płacony kilkanaście
    razy. Czy to jest zgodne z prawem?

    Pozdrawiam
    Antoni