  • Data: 2006-03-24 04:58:24
    Temat: Re: Podatek od dochodu uzyskanego w niemczech
    Od: Mieczysław <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Mar 2006 18:41:06 +0100, luki_c napisał(a):

    > Czy jezeli mam mam zarejestrowaną jednoosobową firme w Niemczech to podatek
    > musze płacic tez w Polsce ???

    Tak jeśli miałeś jakieś dochody w Polsce. Jeżeli zapłaciłeś podatek w RFN
    to od uzyskanych tam dochodów nie płaci się podatku w Polsce. jednak
    dochody uzyskane w RFN dodajesz do polskich dochodów celem ustalenia stopy
    podatkowej od dochodów uzyskanych w Polsce.
    Jeżeli w Polsce nie miałeś dochodów to nie.

    --
    Mieczysław