  • 1. Data: 2006-03-23 17:41:06
    Temat: Podatek od dochodu uzyskanego w niemczech
    Od: "luki_c" <s...@m...com>

    Czy jezeli mam mam zarejestrowaną jednoosobową firme w Niemczech to podatek
    musze płacic tez w Polsce ???

    pozdrawiam
    luki_c

  • 2. Data: 2006-03-24 04:58:24
    Temat: Re: Podatek od dochodu uzyskanego w niemczech
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 23 Mar 2006 18:41:06 +0100, luki_c napisał(a):

    > Czy jezeli mam mam zarejestrowaną jednoosobową firme w Niemczech to podatek
    > musze płacic tez w Polsce ???

    Tak jeśli miałeś jakieś dochody w Polsce. Jeżeli zapłaciłeś podatek w RFN
    to od uzyskanych tam dochodów nie płaci się podatku w Polsce. jednak
    dochody uzyskane w RFN dodajesz do polskich dochodów celem ustalenia stopy
    podatkowej od dochodów uzyskanych w Polsce.
    Jeżeli w Polsce nie miałeś dochodów to nie.

    --
    Mieczysław
    -----------

  • 3. Data: 2006-03-24 20:29:53
    Od: "luki_c" <s...@m...com>

    "Mieczysław" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]

    > podatkowej od dochodów uzyskanych w Polsce.
    > Jeżeli w Polsce nie miałeś dochodów to nie.

    Miałem wczesniej dochody w polsce. Zapłaciłem podatek w niemczech ale jesli
    dodam do dochody niemieckie do polskich to przekrocze próg. Czyli bede
    musiał zapłacic wiekszy podatek tak ?? Bo nie bardzo sie orientuje w tych
    sprawach.

  • 4. Data: 2006-03-24 21:10:03
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 24 Mar 2006 21:29:53 +0100, luki_c napisał(a):

> [...]
    > dodam do dochody niemieckie do polskich to przekrocze próg. Czyli bede
    > musiał zapłacic wiekszy podatek tak ?? Bo nie bardzo sie orientuje w tych

    Dodajesz niemieckie dochody do polskich i wyliczasz podatek ( od łącznych
    dochodów ). Obliczasz jaki procent do łącznych dochodów stanowi ten podatek
    i takim procentem obliczasz podatek od polskich dochodów.
    Radziłby bym jednak skorzystać z profesjonalnego biura rozliczającego
    podatki.

    --
    Mieczysław

  • 5. Data: 2006-03-24 21:27:24
    Od: "luki_c" <s...@m...com>

> [...]
    > Mieczysław
    > Nawet w samotności zachowuj się jak w obecności cesarza.

    hmm ale niemiecka skarbówka musi mi przysłać ichsiejszy PIT ? Jesli tak to
    czy polski urząd skarobwy jest powiadamiany o tym ze tam zarobiłem jakies
    pieniadze ???