  • Data: 2005-01-14 08:28:33
    Temat: Re: Podatek od darowizny?
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino"

    > W którym momencie to przekształcenie?
    > W trakcie trwania wspólnoty?
    tak, nie wiem jak w innym wypadku, bo opisalam akurat jeden konkretny, ale
    dowiem sie przy okazji

    > Nie o tym była mowa.
    > Mowa była o tym że mieszkanie własnościowe - Twoje przed ślubem, po ślubie
    > staje się również własnością Twojej drugiej połowy.

    wogole byla o czym innym:-)
    to tak przy okazji wrzucilam, ze mozna miec "swoje" pieniadze, ktore mozna
    niechcacy przerobic na wspolne (nie kazdy, jak widac z opisanego przypadku,
    o tym wie)

    --
    www.aem.pl GG: 1145538