  • Data: 2010-03-25 12:23:11
    Temat: Re: Podatek i taksa notarialna - darowizna nieruchomości
    Od: hipek <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No dobrze - żona notarialnie i za 400zł rozszerza współwłasność (na
    mnie) darowanej jej uprzednio działki.
    Pyt.1. Czy jest jakiś (jaki?) okres uprawomocnienia tego?
    Pyt.2. Czy to rozszerzenie jest warunkiem wystarczający do uznania przez
    US, że dom stawiany na tej działce spełnia wymogi "potrzeby
    mieszkaniowej" i dla mnie (dom za moje pieniądze na nie mojej działce
    nie łapie się na ulgę, podobnie jak jeszcze kilka "niuansów" - nie
    chciałbym trafić na "niuans" kolejny, stąd pytanie)

    PS Gdzieś w sieci można znaleźć definicję celów mieszkaniowych
    sformułowaną inaczej niż "...na budowę domu...". Chodzi mi o informację
    typu "FVAT za pustaki, FVAT od murarzy, umowa o dzieło od tynkarza" itp.