  • Data: 2003-06-06 15:59:51
    Temat: Re: Podatek doch. od sprzed. nier.
    Od: "Slayer" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "E-zop" <m...@x...wp.pl> napisał
    | Mam nastepujace putanie: jesli Urz.Sk. zglasza po 2 latach wszczecie
    | procedury ustalenia wartosci rynkowej sprzedanej nieruchomosci w kontekscie
    | nowego naliczenia podatku od czynnosci cywilno-prawnych

    nie nowego naliczenia, a ewentualnej dopłaty różnicy pomiędzy ceną ustaloną a
    wartością rynkową (oczywiści wraz z odsetkami za zwłokę)

    i jesli rzeczywiscie
    | te wartosc ustali na wyzsza od kwoty na akcie notarialnym, to czy ta
    | ustalona przez nich wartosc przedmiotu sprzedazy staje sie automatycznie
    | podstawa do naliczenia wyzszego podatku dochodowego ( okres wlasnosci
    | krotszy niz 5 lat ) ???

    nie, ale podatek dochodowy też może się przyczepić , ale to zupełnie osobne
    postępowanie, z mojej praktyki wynika że dzieje się to tylko w przypadkach "rażącego"
    zaniżenia wartości, conajmniej o 50%