  • Data: 2004-01-10 16:25:45
    Temat: Re: Początkujący - pytania:
    Od: "Jaco" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0401101452170.-169566439@k6-2.por
    tezjan.zabrze.pl...
    > On Sat, 10 Jan 2004, Jaco wrote:
    > [...]
    >
    > Są takie rzeczy że przy pewnych formach odliczania nie można ich
    > wykonywać i już. Jednych nie da się wykonywać na ryczałcie, innych
    > nie da się wykonywać bez VATu.

    nawet w przypadku kiedy złożyłem deklaracje Vat-R!!!

    > Oczywiście. Sądzę (*sądzę*) że do 20 stycznia deklarację można
    > zmienić. Poza tym AFAIK "wylot z ryczałtu na mocy ustawy" pozwala
    > rozliczyć koszty - te, na które ma się dokumenty (czyli de facto
    > założyć KPiR "po zdarzeniu").

    Jeżeli nie będe wykonywał usług wymienionych w załączniku tej ustawy, nie
    muszę przechodzić na KPiR???
    Czy fakt że na wpisie do ewidencji DG mam wpisane "Usługi reklamowe"
    obliguje mnie do tego że muszę przejść na KPiR,
    czy tylko wtedy kiedy faktycznie będę wykonywała usługi z załącznika np:
    "Usługi reklamowe".