  • Data: 2009-03-08 17:33:18
    Temat: Re: Po 5 latach 5tys ODSETEK od 2 tys ?????
    Od: "h" <h...@h...he> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.uqhhdjvbl60ql1@unk...
    > Źle mnie zrozumiałeś - chodzi mi o tą pierwszą dwójkę którą dodałeś
    > do długu z odsetkami.

    On to brał w 2004, może na początku. Mamy 2009.
    Oddać musiałby 5 razy odsetki i kwotę główną
    Zresztą do aptekarskich obliczeń daleka droga. Napisano tu już o innych
    opłatach
    Mój wywód miał tylko pokazać, że rzędy wielkości się zgadzają i 5 tys.
    odsetek nie jest niemożliwe.
    Jak się dokładnie liczy odsetki dowie się w banku lub w innych miejscach.

    Ilu od 50 letnich tanich kredytów na 3% orientuje się ile muszą oddać ?
    Być może wielu nie wie że 1,03^50 =~4