    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Platnosc prywatna karta za f-re...
    Date: Thu, 20 Mar 2003 15:34:17 +0100

    Dnia 20-03-2003 01:36, Użytkownik T.F. napisał:
    Ja tak WKF:

    > Moze chodzi Tobie o karte PLATNICZA (np. Visa Electron) zwiazana z RORem.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    "Może chodzi Ci o kartę..." jest po polsku. "...chodzi Tobie.." jest po
    polskawemu - marketingowemu.

    A wracając do meritum...

    > Ale karta KREDYTOWA to (IMHO) cos innego.
    > Tutaj bank kredytuje (czyli pozycza) Tobie pieniadze,
    > ale nie pozycza tych pieniedzy Twojej FIRMIE !!!

    A kiedy przelewam sobie z osobistego konta na firmowe pieniądze na
    podatki i robie na osobistym debet to bank może mi odebrać prawo do
    debetu bo finansuje nim firme a nie siebie?

    Schiza? Problem w tym że firma to ja. Nie da sie nas rozdzielić, chyba
    że chirurgicznie a jedno z nas i tak nie przezyje tej operacji...

    > A najbezpiecznie bedzie, jak spytasz sie w banku ktory wydal Tobie
    > karte KREDYTOWA.

    Najbezpieczniej? Hmm...
    Rozumie że kiedy płacę za firmowe zakupy kartą KREDYTOWĄ to w systemie
    banku który ją wydał pokazyje się czerwone ostrzeżeni że używam konta
    karty kredytowej w działalności gospodarczej???
    A specjalne jednostki interwencyjne juz mnie namierzają...

    Fajnie sie zaczyna... ciekawe gdzie ta droga dojdziemy :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl