  • Data: 2003-03-20 00:36:38
    Temat: Re: Platnosc prywatna karta za f-re...
    Od: "T.F." <t...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł" <p...@n...pl> ...

    > Kto mi wyjaśni, czym się różni przy 1-osobowej DG zapłacenie prywatną
    kartą
    > kredytową zw. z ROR od zapłacenia gotówką

    Co to jest "karta kredytowa zwiazana z ROR" ????
    Nie znam czegos takiego.
    (ale nie jestem bankowcem i moge nie znac...)

    Moze chodzi Tobie o karte PLATNICZA (np. Visa Electron) zwiazana z RORem.
    Jesli tak to sie zgadzam: karta PLATNICZA mozesz placic za co chcesz
    poniewaz jest to zywa gotowka tylko w innej (elektronicznej) formie.

    Ale karta KREDYTOWA to (IMHO) cos innego.
    Tutaj bank kredytuje (czyli pozycza) Tobie pieniadze,
    ale nie pozycza tych pieniedzy Twojej FIRMIE !!!

    A najbezpiecznie bedzie, jak spytasz sie w banku ktory wydal Tobie
    karte KREDYTOWA.

    --
    T.F.