  • Data: 2004-04-26 10:44:39
    Temat: Re: Płatność karta a faktura na firme
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Apr 2004, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    [...]
    >+ > ....termin niepotrzebnie wyciągasz, bo dla MP jest potrzebny :)
    >+
    >+ Doprawdy?

    Doprawdy !

    >+ A to MP sie rozliczaja wg. terminu płatności a nie wg.
    >+ faktycznej zapłaty???

    E tam. Szczegół. Dla lepszego samopoczucia minister zażądał i już.

    >+ Cos mi umkneło, widac...

    Tak, punkt 1a rozporządzenia ds. f-r z 22 marca kiedyś-tam ;),
    żyby nie być gołosłownym:
    +++
    1a. Faktury wystawiane przez małych podatników, o których mowa w art. 6b
    ust. 1 ustawy, zawierają dodatkowo:

    1) oznaczenie "FAKTURA VAT - MP",

    2) termin płatności należności określonej w fakturze.
    ---

    >+ > Możesz wymienić na palcach tych kolegów w liczbie mnogiej, bo ja się
    >+ > co prawda zastrzegałem ale a nuż mnie ktoś zaliczy... ;)
    >+
    >+ Jeszcze tego brakuje żebym miała segregować ;-)
    >+
    >+ Maddy niesprawiedliwa

    A bo to coś jest sprawiedliwe w doczesnym życiu ??
    Przeżyjemy ;), czasem się tylko bronię przed ewidentną
    niesprawiedliwością :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)