  • Data: 2002-10-22 08:39:35
    Temat: Re: Płatnik do ZUS
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ppinq napisał:
    > (..)

    > (..)
    >
    > A jakie są wobec tego podstawowe wady takiego sposobu,
    > zwłaszcza dla jednoos. DG w porównaniu do metody
    > papierowej ?
    Trzeba miec komputer i modem?
    Panienki z ZUSie, jak przychodzi co do czego, nie do końca wierzą, że
    rzeczywiście te deklaracje zostały przesłane?
    Raz spotkałam sie z sugestia że może by tak korekty zlożyc papierowo,
    to zaświadczenie o niezaleganiu dostane od ręki - jak elektronicznie
    to mam poczekać 2 tygodnie az się "przetworzy" (oni tam jadą na
    XT-kach??? za taka kupe kasy??)

    Ale generalnie jest większe prawdopodobieństwo, że deklaracja "wczyta
    się" do systemu poprawnie. Ale pewności nie ma...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl