  • Data: 2004-01-11 14:27:24
    Temat: Re: Platnik 6.01 problem
    Od: "Jacek" <p...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Nieustraszony(a) niczym Marek napisał(a):
    > Wlasnie zainstalowalem Platnika 6.01. Wpisuje hasło na administratora i
    > pokazuje się błąd: "110-1-2004 is not a valid date." i nie mozna uruchomic
    > programu.
    > Czy ktos sie spotkal z tym problemem? Co zrobic?

    Ja się spotkałem bawiąc się treningowo.Co z tym zrobić? Poczekać do
    12.01.2004 -ma być poprawiona wersja.
    Jeśli jednak chcesz używać wersji 6 ,to trzeba "położyć" ją na wersji 5 i
    wtedy ten błąd nie wystąpi.
    Rozwiązania na czystą instalację "szóstki" nie znalazłem,choć przez chwilę
    próbowałem.
    Gdzieś jest zadeklarowany zły format daty i stąd taki numer. Notabene na
    plakietce prokomu (w wersji 6 ) jest tak samo data wyświetlana czyli
    ddd-m-rrrr

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13