  • Data: 2004-01-13 15:04:35
    Temat: Re: Re: Platnik 6.01 problem
    Od: "Rafal S." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:btsbve$17f$1@news.onet.pl...
    > Oj nie wiem jak inni. Na mnie klienci mówią "informatyk". I szlak mnie
    > trafia jak ktoś dzwoni i słyszę że jest problem z zus. Mówcie co chcecie
    ale
    > wersja 4 coś tam była szybsza w obsłudze....i prostsza do administracji.

    Zalezy jak do tego podejsc - w 4 nie moglem nauczyc wielu osob wysylania
    danych, odbierania i uaktualniana CRL, a w 5 nie ma z tym problemu - po
    prostu nie ma przechodzenia miedzy okienkami i programami, wszytsko robi
    sie wrecz automagicznie :).
    Pozosaje problem zmiany hasel - ale to da sie obejsc.
    Lepsza jest autoryzacja - jak ktos cos namiesza, to moge dojsc kto robil
    dany dokument.
    Wszystko jest w kupie - w jednej bazie a nie w kilkudziesieciu (kilkuset)
    pliczkach.

    RaFaL